maandag 27 januari 2014

VAN HARTE BETERSCHAP

Zoals jullie gewend zijn, hier weer een borduurkaartje. Maar ik ben met borduren een beetje een nieuwe weg ingeslagen. Ik ben afgestapt van de ontwerpers van het hobbyjournaal omdat ik "Karins Creations" heb gevonden. Karin maakt prachtige borduurpatronen, maar geheel op haar eigen manier en in haar eigen stijl. Op dit moment ben ik helemaal weg van haar patronen, en de komende tijd zal ik hier voornamelijk kaarten laten zien met haar borduurpatronen. Ze zijn erg mooi om te borduren, met heel veel plezier heb ik dan ook aan dit kaartje gewerkt! Borduurpatroon: Karins Creations, nr. KC089 Knipvel: Knipvelposter Hobbyjournaal 105

1 opmerking:

  1. Hallo Judith,

    Leuk om die tekst van jou te lezen! Ik voel me vereerd, dank je wel!
    Maar het borduren moet je toch zelf doen en dat heb je prachtig gedaan. Mijn complimenten!!

    Groetjes Karin Leussink
    www.karinscreations.nl

    BeantwoordenVerwijderen